06 - 10 63 93 15

ZZP-ers

ZZP Boekhouder Dordrecht

Ben je op zoek naar een goede en betaalbare Boekhouder Dordrecht? Als zelfstandig ondernemer of freelancer bepaal je je eigen route. Wij geloven in bijpassende support en een totaaloplossing voor jouw administratie en aangiftes: doen wat nodig is, helder en overzichtelijk. Met een combinatie van een persoonlijke boekhouder en ondersteunende software innoveren we de boekhoudwereld voor ondernemers en freelancers.

 

ZZP Boekhouder Dordrecht: voordelen

  • Wij specialiseren ons in administratie van de ZZP’er.
  • Onze kracht is persoonlijke begeleiding.
  • Wij bieden wij u een vaste jaarprijs en één vaste contactpersoon.
  • Wij zijn graag de professionele en betaalbare partner waar je op kunt vertrouwen voor jouw boekhouding en administratie.
  • Wij vinden persoonlijk contact belangrijk.
  • Je kan ons daarom zeven dagen per week bereiken. Ook na 17:00 uur.
  • En wij helpen ZZP’ers uit alle branches met hun boekhouding: van timmerman tot ingenieur, van metselaar tot tekstschrijver en van stukadoor tot ICT-freelancer.

 

ZZP Boekhouder Dordrecht: als coach

De ZZP’er is in opkomst en door moderne technieken is het anno 2017 steeds makkelijker om zelf een deel van jouw boekhouding te verzorgen. Via het scannen van bonnen en facturen – via jouw tablet of gsm en smartphone – bewaart je al documenten. Ook bankafschriften kunnen digitaal worden opgeslagen en verzonden.

 

ZZP Boekhouder Dordrecht: Administratie

Wat levert je aan :

  • Algemene vragen aan jouw boekhouder en permanente (kopie) stukken
  • Bankafschriften met bijbehorende (inkoop)facturen administratie.
  • Alle verkoopfacturen op opeenlopende nummering. Let op dat er geen nummers missen.
  • Aanslagen, aangiften en correspondentie Belastingdienst
  • Nog niet betaalde/ontvangen kopie (inkoop)facturen
  • Contant betaalde bonnen (eventueel kasboek)

 

Hoe Administratie inrichten:

  1. Open een zakelijke bankrekening,
  2. Koop een ordner en voeg vier tabbladen toe met de namen: bank, kas, verkopen en inkopen (nog te betalen),
  3. Betaal je privé-uitgaven (loterij, huur) van privérekening,
  4. Houd alle nog te betalen facturen onder een apart mapje,
  5. Lever een kopie van oude aangiften Omzetbelasting aan,
  6. Mail ons een kopie van oude aangiften IB,

 


Administratiekantoor Dordrecht voor al uw administratie taken in Dordrecht en omstreken



 

 

logo Administratiekantoor Dordrecht

Neem vrijblijvend contact met ons op

Administratiekantoor Dordrecht is gespecialiseerd in het verrichten van administratieve taken en het verwerken van financiële gegevens voor bedrijven in Dordrecht en omstreken. Wij leveren kwalitatief hoogwaardige diensten met een persoonlijke en betrokken benadering. Door onze korte lijnen, laagdrempeligheid en transparantie weet je direct waar je bij ons aan toe bent. Dit kenmerkt de samenwerking met onze klanten.

Ben je benieuwd naar ons aanbod of wil je meer weten over de mogelijkheden die wij je aanbieden als administratiekantoor Dordrecht? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.

Klik hier om contact met ons op te nemen

Cookies

Deze website gebruikt noodzakelijke cookies voor een correcte werking en analytische cookies (geanonimiseerd) om de statistieken van de website bij te houden. Marketing cookies zijn nodig voor het laden van externe content, zoals YouTube-video's of widgets van Sociale Media. Zie ons cookiebeleid voor meer informatie.