Persoonlijke gegevens van gebruikers van de producten en diensten van Administratiekantoor Dordrecht worden zorgvuldig behandeld en beveiligd. Administratiekantoor Dordrecht houdt zich aan de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG).
Vastleggen en verwerking van gegevens
Wanneer u zich aanmeldt op de website administratiekantoordordrecht.nl van Administratiekantoor Dordrecht of gebruik maakt van de diensten van Administratiekantoor Dordrecht, worden de door u verstrekte persoonsgegevens door ons vastgelegd. De door u verstrekte gegevens komen onder de verantwoordelijkheid van Administratiekantoor Dordrecht te vallen. U verklaart dat deze gegevens correct zijn en zal ons informeren over wijzigingen die optreden in deze gegevens. In aanvulling op de gegevens die u zelf opgeeft, kan Administratiekantoor Dordrecht aanvullende informatie vastleggen en verzamelen bij gebruik van de diensten van Administratiekantoor Dordrecht.
Doeleinden
Administratiekantoor Dordrecht gebruikt uw gegevens voor verschillende doeleinden:
- Het uitvoeren van de gebruikersovereenkomst, de uitvoering van uw opdracht en om u op de hoogte te houden van het verloop daarvan.
- Als u een betaalde dienst of product heeft afgenomen, om te factureren.
- Het verlenen van service en/of om u te informeren over andere producten en diensten van Administratiekantoor Dordrecht indien u daar prijs op stelt.
Als u geen prijs stelt op informatie over producten en diensten van Administratiekantoor Dordrecht kunt u dit aangeven bij uw registratie voor de betreffende websites of bij ons melden.
Gegevensverstrekking aan derden
Uw gegevens worden zonder uw toestemming niet verstrekt aan partijen, die niet tot Administratiekantoor Dordrecht behoren.
Uw gegevens worden slechts gebruikt voor het doel waarvoor u ze heeft verstrekt (bijvoorbeeld de levering van een dienst). Daarnaast is het mogelijk dat Administratiekantoor Dordrecht op grond van geldende wet- en regelgeving verplicht wordt bepaalde gegevens te verstrekken, bijvoorbeeld aan de politie in het kader van een opsporingsonderzoek. Administratiekantoor Dordrecht zal in deze gevallen uitsluitend gegevens verstrekken als duidelijk is dat een wettelijke verplichting tot verstrekking bestaat.
Beveiliging gegevens
Administratiekantoor Dordrecht maakt gebruik van uitgebreide veiligheidsprocedures voor de bescherming van de verwerkte gegevens, onder meer om te voorkomen dat onbevoegden toegang krijgen tot deze gegevens. Uw persoonlijke gegevens worden bewaard op beveiligde servers.
Verder maken onze website gebruik van een SSL-certificaat, zodat alle gegevens versleuteld worden verzonden.
Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of indien er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact met ons op.
Gebruik van cookies
De website van Administratiekantoor Dordrecht maakt bij het aanbieden van hun diensten gebruik van cookies.
Een cookie is een klein bestandje dat met pagina’s van een website wordt meegestuurd en door uw browser op de harde schijf van uw computer wordt opgeslagen. De cookies die wij gebruiken, zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Zij zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. De cookie-gegevens zijn voor ons niet herleidbaar naar een persoon.
U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.
Cookies verwijderen
Cookies verwijderen in Firefox:
1. Ga naar Extra > Opties > tab Privacy. Klik op Uw recente geschiedenis wissen.
2. Onder Details kan je Cookies aanvinken. U kunt ook aangeven hoe oud cookies moeten zijn. Kies hier Alles.
Cookies verwijderen in Chrome:
1. Klik op de 3 liggende streepjes rechtsbovenin. Klik op Instellingen > klik op Geavanceerde instellingen. Klik onder Privacy op Browsegegevens wissen.
2. Vink in ieder geval Cookies en andere sitegegevens verwijderen aan. U kunt ook aangeven uit welke periode de te verwijderen cookies moeten zijn.
Deze informatie over cookies is een momentopname. Bekijk deze pagina daarom regelmatig om te zien of er veranderingen zijn doorgevoerd. Mochten wij wezenlijke wijzigingen doorvoeren, dan worden die via een artikel op onze website bekendgemaakt.
Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te laten corrigeren of te laten verwijderen. Neem in dat geval contact met ons op
Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs bij het verzoek mee te sturen. Hierbij vragen we u om in deze kopie uw pasfoto en burgerservicenummer (BSN) zwart te maken. Dit ter bescherming van uw privacy. Administratiekantoor Dordrecht zal zo snel mogelijk (en zeker binnen vier weken) op uw verzoek reageren.
Wijzigingen
Administratiekantoor Dordrecht behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in het privacystatement. Check daarom regelmatig het privacystatement voor eventuele aanpassingen. Deze versie is van juni 2023.